Monday, October 8, 2012

Hatrik Van Persie

Assalamualaikum, berita gembira buat pencinta Van Persie. Setelah mendengar bisikan dari budak lelaki didalam hatinya yang menyuruh beliau berpindah ke Manchester Utd, Van Persie telah mempelajari banyak teknik-teknik dan kemahiran baru dari Alex Ferguson.


Semalam beliau telah menunjukkan kemahiran itu. Beliau dikhabarkan mungkin akan digantung 3 perlawanan berikutan tindakannya menyiku Yohan Cabaye pada aksi liga menentang Newcastle semalam. Penyerang Manchester United itu dilihat seakan-akan sengaja menyiku perancang Newcastle itu. Laporan penuh masih ditunggu dari pengadil perlawanan Howard Webb. Pengurus  Newcastle mendesak supaya insiden ini dibawa untuk perhatian  FA England. Segala keputusan akan diumumkan dalam masa terdekat.

Newcastle United manager Alan Pardew said: “He’s looked at Yohan and he’s elbowed him. I think that needs to be looked at, if I’m honest.”

ish3...baru berapa bulan main dengan ManU dah belajaq mcm tu??dok dkt Arsenal berapa season Arsenal tak penah ajaq pun....steady la Persie!!banyak lagi ilmu yang Ferguson nak ajaq...yang tak bes paper pakat tuleh former arsenal man...come on la...tak dak sapa ingat kat dia pun...

No comments:

Post a Comment